Erősen érződik a "nagy elődhöz" képest, hogy hol vannak ennek a történetnek az anyagi határai, de hát a mai rádiós piac is nagyon más mint akkor. Ennek ellenére vannak elég jó húzásaik amik számomra egyre érdekesebbé teszik: alakul a zenei szerkesztés, van reggeli húzóműsor, pár (?) hete már saját hírolvasó van délelőtt, meg úgy en bloc a műsoraik átlagos színvonala az erőforrásokhoz mérten egész jók, jól vannak szerkesztve, egész jók a témák/vendégek stb...
Két dolog azért van amivel nem vagyok kibékülve:
-A délutáni drive time-al (legalább) hosszú távon kezdeni kéne valamit. Most du. 4 és 6 között vetésforgó van: minden nap más műsor, más tematika, jellemzően nagy szövegaránnyal. Kicsit szürreális nekem a csúcsidőben sugárzott 2 órás vitorlás magazin, meg a 629. portébeszélgetés valami dögunalmas coachcsal/HR-sel/jógaoktatóval. (A hétfői környezetvédős/jövőkutatós műsor viszont fasza!).
A régi cafén azért arra nagyon figyeltek, hogy munkaidőben és csúcsidőben inkább a zenei profilt erősítsék és a hardcore stúdióbeszélgetéseket inkább csúcsidőn kívülre száműzzék. Általánosságban sajnos itt is hasonló az érzet, mint a közösségibb jelegű rádiókon, ahol az alapján épül fel a műsortábla, hogy "mikor ér rá a műsorvezető". Az alkalmai hallgató számára emiatt (a délelőtti műsorsávot leszámítva) teljesen kiismerhetetlen, hogy mikor-mi megy ezen az adón.
-Nagyon igénytelen, hogy a honlaphoz kb. az indulás óta hozzá sem nyúltak. Egyrészt nagyjából semmit nem lehet megtudni, hogy mi folyik ezen a rádión. A legtöbb oldal üres, van egy összehányt wordpress oldal a műsoraikról, teljesen össze-vissza, sem nem időpont, sem nem ABC rendezve, mindenféle interaktivitás, visszahallgatási lehetőség nélkül (keresd meg valahol a spotifyon vagy a facebookon, ha nagyon érdekel, paraszt). De igazából mindegy is, mert egy rakás műsor nincs is fent vagy az időpontja már rég nem aktuális. Kicsit pronyó dolog nekem, hogy még a Millásreggelit sem voltak képesek felrakni 2 hónap alatt. 2023-ban sokkal erősebb vízióval kéne rendelkezni egy talk rádiónak hogyan hogyan kell jelen lenni az online térben.