RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #201233  Szerző: p0tyi
 
Ez még hagyján, állítólag felmerült konkrétan az összes Bzmotos mellékvonal teljes bezárása, és a Bzmot flotta kivezetése is. Ez nagyon sok járat. Az lett a vége, hogy az önkormányzati választásokig semmi ilyesmi nem lesz, nem akarják kellemetlen helyzetbe hozni a helyi kollégáikat. Aztán meglátjuk...

Pedig ősszel még arról is szó volt, hogy Izraelből viszonylag jó állapotú, használt dízelflottát vásárolnak, de nem lett abból se semmi, ahogy általában semelyik grandiózus tervből semmi se valósul meg 13 éve (a stadionépítést kivéve).

Ígérettel márpedig tele a padlás: nem sikerült az autópályákat elvinni az összes megyeszékhelyig és az országhatárokig (először 2014-re ígérték), nem valósult meg a Déli-Nyugati pályaudvar összeköttetése, ha valaki repülővel érkezik, 70-es évekbeli útvonalon kell bedöcögnie lepratelepnek kinéző városrészeken át a fővárosba, lassan nincs használható mozdony és személykocsi, a vidéki közutaknak mára már a kátyúzása se történik meg, és en bloc járhatatlan a hálózat. De mehetek absztraktabb irányba is: nem hogy nőtt a magyar lakosság az állítólag nagyon sikeres családpolitika hatására, hanem 9,5 millió alá csökkent, aki pedig állami támogatással gyereket vállalt, végzetesen eladósodott mára. Nem hogy nem mentettek meg mindenkit a Covid járvány alatt, hanem itt volt a legmagasabb a halálozás. Állnak le a fundamentális állami funkciók. Zárnak be a posták, és a felvásárolt bankok vidéki fiókjai. Nem hogy élénkebb lett a verseny a telco felvásárlásokkal, hanem használhatatlan szolgáltatást kapunk sokszoros áron. Nem hogy nem lett keresztény, polgári konzervatív a lakosság, de még a saját embereik is homoszexuális partikban csúszkálnak az ereszen. Nem hogy nem sikerült felvirágoztatni a magyar kultúrát, de Győzike, a Nemzet Csótánya, meg Tóth Gabi az, aki lassan kizárólagosan egyet jelent vele. A gazdaság meg... elsőből utolsók lettünk a régióban. Külpolitika? Tébolyult diktátorokon és bűnözőkön kívül ma már ki veszi a magyarokat komolyan? Ja hogy ők se, csak el tudják mondani, hogy egy EU ország szóbaállt velük. De meddig EU?

Reggelig sorolhatnám. Nem értem. Mire vár a nép?
 #201230  Szerző: shadoe
 
Az augusztusban megszüntetett tíz vasúti mellékvonal nagy részén dec. 10-től megszűnik az autóbuszos pótlás is.
A MÁV kommunikációja szerint: "kisebb mértékben változik ezeken a vonalakon a közlekedés" (értsd: még a pótlóbuszokat is megszüntetik), "a cél az, hogy a vonatokhoz való csatlakozások KEDVEZŐBBEK legyenek" (= nem is mennek a buszok el a vasútállomásig, és nem is indulnak onnan).
A legnagyobb pusztítást a 103, 121 és 146-os számú vonal szenvedi el, ott - egyetlen járat kivételével - jóformán már egyáltalán nem beszélhetünk pótlóbuszokról.
Egy cseppet se nézzük hülyének az embereket: ebben az országban már csak kommunikáció van, a valóság és a tények ill. a nemzeti-konzervatív pofázás között ordít az ellentmondás, de erről egy rohadt hang se jelenjen meg még egyetlen ellenzéki orgánumban se, elvégre ők kezdték a vasútrombolást...
Info: https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/d ... -menetrend
Puszilja a választókat a "vidékfejlesztésben" elkötelezett, "vasútbarát" Fidesz!
 #200229  Szerző: p0tyi
 
noartist írta: 2023.08.12. 12:58 Valahogy MUSZÁJ új vonatokat beszereznie a vasútnak, akkora a válság ilyen téren. Rájuk rohadtak a kis piros szarok, és most nem értik, hogy történhetett.
Nem muszáj. Miután nincs különösebb lakossági tiltakozás, teljhatalom viszont igen, nyugodtan zárhatják a mellékvonalakat. Először 10-et, majd újabb 7-et, aztán a többit.
 #200228  Szerző: noartist
 
shadoe írta: 2023.08.11. 23:52 "Logi-kuss": https://hvg.hu/itthon/20230811_Olyan_va ... 1691744785
Azért, bármennyire is gyűlölöm a mávot és azt a politikai gittegyletet, amelyik pillanatnyilag felel a közösségi közlekedésért, szögezzük le: a legtöbb vonalon 100%, hogy nem véglegesek a bezárások. Lesz olyan, persze (helytelenül), ahol soha többé nem halad vonat, de még a magyar kormány se akkora hülye, hogy elkezdje végleg leépíteni a vasutat.

Most az van, hogy több évtizedes seggmeresztés után rájöttek, hogy hoppá, kritikus szint alá csökkent a hadra fogható dízel motorvonatok száma. A miniszter pedig abszolút nem ért az egészhez, meg úgy általában semmihez, így azt mondta: akkó' legyen busz, és majd valamit kitalálunk.

Valahogy MUSZÁJ új vonatokat beszereznie a vasútnak, akkora a válság ilyen téren. Rájuk rohadtak a kis piros szarok, és most nem értik, hogy történhetett.

Majd egyszer jön a helyükre pár értelmes fazon, és akkor lesz változás. De addig nem ártana a politikában is rendet tenni.
 #200149  Szerző: shadoe
 
Egyetlen huncut fillér se "jut" vasúti fejlesztésre egy friss cikk szerint (értsd: 47,5 milliárd forintot kizárólag autóutak fejlesztésére költene a kormány, mert a magyar vasút szuper állapotban van) : https://www.napi.hu/gazdasag/beruhazas- ... 75031.html

Gondolatébresztő cikk a vasúti mellékvonalak lehetséges jövőjéről: https://magyarvasut.hu/ujra-lehet-e-nyi ... vonalakat/
 #200114  Szerző: shadoe
 
noartist írta: 2023.07.29. 08:19 Vitézy érvekkel alátámasztott nyilatkozatai nagyon erősek most, láthatóan teljesen tele a töke azzal, amit a MÁV-Volán művel. Ilyen a világon nincs, szánalmas, hányni lehetne a magyar "tömegközlekedéstől".
Van egy olyan ország Európában, amelyik szintén a vasúti mellékvonalak kinyírásával kezdte. Aztán odáig fajult a helyzet, hogy erre a teljes vasúti hálózat fővonalastól ráment.
Elmaradtak a fejlesztések, korszerűsítések, hagyták az egész hálózatot szétrohadni.
A "legfejlettebb" szakaszon maximum 80 km/óra a megengedett sebesség. A hálózatnak pedig nincs olyan szakasza, amelyik villamosítva lenne.
Az országot Albániának hívják.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 219