http://mno.hu/belfold/ilyen-metroban-ut ... en-1329066
Atya Úristen!
Atya Úristen!
Csongii írta: Számomra az a megdöbbentő, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Képtelenek rengetegen tanulni. Sokan a mai napig képtelen megkülönböztetni azt, hogy a felújított Tatra-k mikor zárják az ajtót a vezető utasítására és mikor csak automatikusan maguktól. Utóbbi esetben ugyanis még ki lehet nyitni a gombot megnyomva. De annyiszor láttam már, hogy az ajtó becsukódik az emberke meg kissé elszontyolodva távozik az ajtótól.Amíg a villamosvezetők nem használják következetesen, addig nem lehet elvárni, hogy az utasok megtanulják használni. Az egyik vezető összes ajtót nyit, a másik egyedit engedélyez, de a visszazárást már nem, van aki sürgetésre használja az indítás jelzőt. A Combino-nál be lett vezetve egységesen a rendszer, ott meg is szokták az utasok, de a Tátra villamosoknál nem történt ilyen. Egyébként kívülről nem minden esetben hallani normálisan az ajtózárást jelző hangot.
Pedig baromi jól megkülönböztethető a 2 hang. Az automatikusnál egy jó mély búgó hang jelzi a záródást, a vezető általi csukást meg egy szinte visító.
A másik kedvencem, amikor meglepődnek, hogy ja ez nem is az a villamos és leugrik..... könyörgöm, az oldalára van írva, hogy mi az. De az emberek nagy része semmit nem néz.
mlaszlo írta:Ilyenkor kész élmény ha a CAF jön, mert a tömegben nem tudja zárni az ajtót, perceket áll a megállóban, tovább borítva a budai oldal villamosközlekedését.Számomra az a megdöbbentő, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Képtelenek rengetegen tanulni. Sokan a mai napig képtelen megkülönböztetni azt, hogy a felújított Tatra-k mikor zárják az ajtót a vezető utasítására és mikor csak automatikusan maguktól. Utóbbi esetben ugyanis még ki lehet nyitni a gombot megnyomva. De annyiszor láttam már, hogy az ajtó becsukódik az emberke meg kissé elszontyolodva távozik az ajtótól.
Ivoa írta:A lámpa hangolások is borzasztóak, a 19-es a rakparton a Bécsi út felé pirosat kap a Halász utcánál, majd a Margit-hídnál is. A 17-es perceket áll a Lukács fürdőnél, mire el tud kanyarodni. Jelenleg úgy tűnik a 160-260-as buszok, valamint a 86-os is gyorsabban haladt, mint a villamos. A komfortot pedig tovább rontja, hogy a 19-esen a legszakadtabb Ganz villamosok vannak, amik hangosak, koszosak és zakatolnak.admin írta:A Fonódó egy rémálom. Főleg ha dolgod van, és sietsz.Alapból az a jó, hogy a régi 17-es (Bécsi út-Margit híd) legfőbb baját, a Frankel Leó és a Bécsi út Nagyszombat utcáig való dugulását most rá akarják Kamaraerdőre (!) is ereszteni, meg a szűkös Móricz végállomással meg kb. fél Budára.
Elengedhetetlen a fonódó normális üzemeléséhez a sétálósítás és a célforgalom sorompókkal. Ez van. Máskülönben hatalmas bukta lesz.
admin írta:A Fonódó egy rémálom. Főleg ha dolgod van, és sietsz.Alapból az a jó, hogy a régi 17-es (Bécsi út-Margit híd) legfőbb baját, a Frankel Leó és a Bécsi út Nagyszombat utcáig való dugulását most rá akarják Kamaraerdőre (!) is ereszteni, meg a szűkös Móricz végállomással meg kb. fél Budára.