állítólag meg a mozdony épült 30 méterrel az ic-be
és ezt a helyi polgármester úr -bizonyára nagy szakértő- mondogatta vagy 6x gyors egymásutánban..
pedig nem. vezérlőkocsi volt az, s még mondhatni ez a szerencse a szerencsétlenségben, hisz ha mozdony lett volna, .. de ebbe rossz is belegondolni
miből tudjátok ti, nagy ismerői a vasútnak, hogy kábellopás történt? sőt, miből vonható le egyből az a következtetés, hogy kábel átvágás egyenértékű a lopással?
a vonalon felújítás folyik (nem kevés ideje) s nem ez lenne az első alkalom, hogy a munkagép átvág egy kábelt
az, hogy nem megfelelően működik a biztber, még nem ad okot a történtekre. térközjelzőt meghaladni meg lehet, megfelelő szabályok (15km/h-s maximum sebesség mellett) betartásával. hibás jelzés esetén tehát nagy valószínűség szerint emberi mulasztás történt
amennyiben egyáltalán nem működött a térközjelző, úgy állomástávi közlekedést kellett volna elrendelni, ebben az esetben az elbocsájtó állomás (ha minden igaz Pilis?) menesztette idejekorán a személyt
minap olvastam egy esetről, amelyben állomáson áthaladva, megállás nélkül robogott tovább a szerelvény, holott meg kellett volna állnia. egyből jöttek az okosok, hogy biztos elaludt a mv. ez is jellemzi, mennyire egyszerű következtetéseket levonni, hisz a legfáradtabb embert is felébreszti az éberségi! ha mégsem így történne, automatikusan megállítja a szerelvényt
majd ha lezárul a vizsgálat (jóformán össze sem takarítottak, ti már következtetéseket vontok le) és bármi gyanúja felmerül, hogy valóban kábellopás áll az egész mögött, onnantól jogosan lehet itt bárkit is általánosítva szidni. sőt, ezesetben nekem is hasonló lesz a véleményem.
viszont egyre jobban undorító, ami itt folyik, minden második gondolatmenet már erről szól. fórumon is, az országban is. nem, nincs ez rendjén, de ha egy ilyen esemény történik, lehetne a tisztelt nagyérdemű kicsit tapintatos
viszont egész europai reakciót véltem felfedezni a közvetett felelősök lemondásával (hiszen ki más felel a biztonságos közlekedésért ha nem a miniszter és a vezérigazgató? viszont érdekes módon a máv mindkét fejese egyből távozni akart, az inkább illetékes máv-start részéről szinte semmit nem hallani)
szóval kicsit nyugodjatok le, várjatok, és ha kósza gondolataitok beigazolódnak.. nos.. onnantól lehet jogosan fellázadni