Oldal: 209 / 219

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 21:49
Szerző: tomee87
mlaszlo írta: Itt Érden bizony ezek az Ikarusok vannak többségben. Van jónéhány lepukkant 280-as és néhány Classic, de azok sem a legjobb állapotúak. Tudom, hogy van a Volánbusznál is már jónéhány új busz (Volvo, vagy az alvállalkozó buszai), de mi itt azokból egyet sem látunk. Persze vannak Mercik is (amik szintén annyira nem újak), de az Ikarusokhoz képest csekély a számuk. Ezen kívül még vannak a csodás Neoplan-ok.
Na, most ezt ugyanígy képzeld el vonattal, csak errefelé, annyi különbséggel, hogy mi CSAK 30-40 éves kék klasszikus vonatokat kapunk. Ééés az Intercity-knek meg elővárosi Desirokat osztanak ki helyjeggyel. Ilyen körülmények mellett én mindig is vasútellenes leszek és utálni fogom, mert nincs miért szeretni.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 21:13
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Ha jól látom a képeken egy IK2xx busz van, amik bizony 15-20 évesek jól megrongáltak de nem ezek vannak a többségben. De vonatnál bizony az új és 20-30 éves kocsik aránya szvsz. 30-70% és ez a nem mind1. Pontos statisztikát nem láttam, de busznál bizos, hogy 100x-or jobb a helyzet járműparkban és kényelemben.
Itt Érden bizony ezek az Ikarusok vannak többségben. Van jónéhány lepukkant 280-as és néhány Classic, de azok sem a legjobb állapotúak. Tudom, hogy van a Volánbusznál is már jónéhány új busz (Volvo, vagy az alvállalkozó buszai), de mi itt azokból egyet sem látunk. Persze vannak Mercik is (amik szintén annyira nem újak), de az Ikarusokhoz képest csekély a számuk. Ezen kívül még vannak a csodás Neoplan-ok.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 21:08
Szerző: tomee87
mlaszlo írta: Hát kosz, mocsok és bűz (pl. kipufogógáz az utastérben) jónéhány Volánbuszon is van. Egy kis ízelítő:
http://volanbusz.blog.hu/2008/02/14/emb ... _allapotok
Ha jól látom a képeken egy IK2xx busz van, amik bizony 15-20 évesek jól megrongáltak de nem ezek vannak a többségben. De vonatnál bizony az új és 20-30 éves kocsik aránya szvsz. 30-70% és ez a nem mind1. Pontos statisztikát nem láttam, de busznál bizos, hogy 100x-or jobb a helyzet járműparkban és kényelemben.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 21:04
Szerző: tomee87
mg írta: Attól még itt lehet fordítva. Azt még hozzá se tettem, hogy arányaiban többször bunkózott már velem buszsofőr, mint kaller. :) Sőt, utóbbiaknak nagy része még a biciklit fel- meg lerakni is segít, szemben azzal, hogy a buszsofőrök meg minden apró hülyeségért csúnyán néznek, némelyik még a teremtő nemesebbik testrészének emlegetése kíséretében is.
Velem meg még nem bunkózott se buszsofőr, se kaller, se ellenőr se senki. Alapjába véve viszont zavar, h a vonaton állandóan járkál a kaller és nincs nyugalmam, míg egy buszon nincs mindig ellenőr, leülök a helyemre, az utazás végéig a kutya sem zavar és nem zaklat.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 21:01
Szerző: mlaszlo
jeek írta: Tudom én miről beszélsz, elég felülni, bocsánat felállni Miskolc-Tiszalúc között közlekedő vonatokra. Eddig 4 kocsival járatták, mostmár csak 3-al, a tömegnyomor még nagyobb rajta, mostanában van amikor állóhely sincs már rajta, de elég a 3 kocsi bőőőven még sok is. Utaztam én már a budi tetején is állva rajta (koszban, mocsokban, bűzben = vasút). :roll:
Hát kosz, mocsok és bűz (pl. kipufogógáz az utastérben) jónéhány Volánbuszon is van. Egy kis ízelítő, hogy milyen jó állapotban is vannak a régi Ikarus buszok:
http://volanbusz.blog.hu/2008/02/14/emb ... _allapotok
De már sajnos az újabb Merci buszok sincsenek túl jó állapotban.
A menetrendet csak kivételes alkalmakkor sikerül tartani. Ha pedig lerobban egy busz, akkor gyakran nincs pótlás, hanem majd a következő viszi el az utasokat, vagyis két busznyi utas egy buszon. Fűtés csak a vezető mögötti kb. 2-3 m2-es területen van, a Neoplanon fűtenek egyedül rendesen, de ott meg úgy, hogy meg lehet őrülni a melegtől.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 20:55
Szerző: mg
jeek írta:
mg írta:
Jaja, Kistelek-Szeged viszonylatra szívesen befizetném Jeeket buszozgatni :) amikor rendszeresen tömegnyomor van a buszon, kiszámítható időpontokban, és mégse érzik szükségét kisegítő járatnak, vagy épp ötven fok van, mert mennie kell a fűtésnek, másképp felforrna a hűtővíz, csodás. (Lehetnek szép új buszaik is, ilyen szempontból tökmindegy, én a jó állapotú 250-es, 260-as, 280-as Ikarusokkal is ki vagyok békülve.) De egy kicsit járna ilyen körülmények közt mindennap busszal, egy idő után már néha inkább kimászna a vasútállomásra :)
Tudom én miről beszélsz, elég felülni, bocsánat felállni Miskolc-Tiszalúc között közlekedő vonatokra. Eddig 4 kocsival járatták, mostmár csak 3-al, a tömegnyomor még nagyobb rajta, mostanában van amikor állóhely sincs már rajta, de elég a 3 kocsi bőőőven még sok is. Utaztam én már a budi tetején is állva rajta (koszban, mocsokban, bűzben = vasút). :roll:
Attól még itt lehet fordítva. Azt még hozzá se tettem, hogy arányaiban többször bunkózott már velem buszsofőr, mint kaller. :) Sőt, utóbbiaknak nagy része még a biciklit fel- meg lerakni is segít, szemben azzal, hogy a buszsofőrök meg minden apró hülyeségért csúnyán néznek, némelyik még a teremtő nemesebbik testrészének emlegetése kíséretében is.

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 20:24
Szerző: tomee87
mg írta:
Jaja, Kistelek-Szeged viszonylatra szívesen befizetném Jeeket buszozgatni :) amikor rendszeresen tömegnyomor van a buszon, kiszámítható időpontokban, és mégse érzik szükségét kisegítő járatnak, vagy épp ötven fok van, mert mennie kell a fűtésnek, másképp felforrna a hűtővíz, csodás. (Lehetnek szép új buszaik is, ilyen szempontból tökmindegy, én a jó állapotú 250-es, 260-as, 280-as Ikarusokkal is ki vagyok békülve.) De egy kicsit járna ilyen körülmények közt mindennap busszal, egy idő után már néha inkább kimászna a vasútállomásra :)
Tudom én miről beszélsz, elég felülni, bocsánat felállni Miskolc-Tiszalúc között közlekedő vonatokra. Eddig 4 kocsival járatták, mostmár csak 3-al, a tömegnyomor még nagyobb rajta, mostanában van amikor állóhely sincs már rajta, de elég a 3 kocsi bőőőven még sok is. Utaztam én már a budi tetején is állva rajta (koszban, mocsokban, bűzben = vasút). :roll:

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 20:14
Szerző: mg
mlaszlo írta:
jeek írta: az emberek inkább választanák a kényelmes, gyors, tiszta és közvetlen autóbuszjáratokat és így mindenkinek jó lenne :)
Már ahol van ilyen, mert itt felénk se nem gyors, se nem kényelmes és nem is igazán tiszták a buszjáratok. :(
Jaja, Kistelek-Szeged viszonylatra szívesen befizetném Jeeket buszozgatni :) amikor rendszeresen tömegnyomor van a buszon, kiszámítható időpontokban, és mégse érzik szükségét kisegítő járatnak, vagy épp ötven fok van, mert mennie kell a fűtésnek, másképp felforrna a hűtővíz, csodás. (Lehetnek szép új buszaik is, ilyen szempontból tökmindegy, én a jó állapotú 250-es, 260-as, 280-as Ikarusokkal is ki vagyok békülve.) De egy kicsit járna ilyen körülmények közt mindennap busszal, egy idő után már néha inkább kimászna a vasútállomásra :)

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 20:01
Szerző: tomee87
Aki szeretne 2,5 percben Neo zenéjére utazni Miskolc 2-es villamosán Tiszai pu. - Vasgyár között, annak ajánlom ezt a linket :P Nagyon jó :)
http://mail.szinhaz.hu/~herb/miskolc/sinfutas.avi

Re: K

HozzászólásElküldve:2008.11.01. 19:50
Szerző: mlaszlo
jeek írta: az emberek inkább választanák a kényelmes, gyors, tiszta és közvetlen autóbuszjáratokat és így mindenkinek jó lenne :)
Már ahol van ilyen, mert itt felénk se nem gyors, se nem kényelmes és nem is igazán tiszták a buszjáratok. :(