RADIOSITE Fórum

  • televíziós reklám spotok, kampányok

 #133988  Szerző: markfelt
 
szemilan írta:
admin írta:nekem a szarós kínai gyerek a kedvencem
Az melyik? :D
valami régebbi wc illatosító reklám.
"fúj de BÜDI van" így kezdődik.
 #133987  Szerző: szemilan
 
admin írta:nekem a szarós kínai gyerek a kedvencem
Az melyik? :D
 #133968  Szerző: kukac
 
@djlacee: Pl. Idehaza már Jól csengő, bejáratott név, brand fölösleges átpozícionálása (apród->olx)(mondjuk itt a megrendelő hosszútávú érdeke lehet az ok, de a menetelő törpék rendkívül visszataszítóak voltak). De itt van Feró és az ő "gityója" meg a matrózgyerek (hogy maradjunk a témánál), vagy Lia, akinek ugyan egy kecske van a kertjében, de vegyél samsung tabot 500mb (így kisbetűvel) nettel ... Agyhalál basszus! Sorolhatnám még Danone 'zöldzokni' Andi, 'sparzabáló', kislány iskolatáskával: "és ebben hordtátok a laptopot?", "oh istenem" - görögjoghurt és társai. Az összes komoly, lényegretörő, figyelemfelkeltő, ötletesen és igényesen elkészített spot külföldi termék (tisztelet annak a pár kivételnek). Simán tudnám még sorolni, de cáfolj ha nem így látod!
 #133967  Szerző: markfelt
 
"de tanár úr kérem, ha itt egy ötössel kevesebb, máshol egy ötössel több"
azt az uszkárképű hülyegyereket az olx reklámban apró darabokra hentelném
 #133965  Szerző: djlacee
 
Hozhatnál egy konkrét példát, mert bár osztrák/német tévéken tényleg elég sok más reklám megy, mégis úgy érzem, nincs nagy baj a magyar felhozatallal sem
 #133960  Szerző: kukac
 
Témanyitónak egy már közhelynek számító ténymegállapítás: borzasztó hogy milyen fantáziátlan, ötlettelen, agyhalálig ismételt reklám spotokat látni a hazai csatornákon. Ezek jellemzően nagyrészt hazai kreatív műhelyek "termései", akik amikor felmerül a téma, rendre azzal védekeznek a silány tartalmú anyagokért hogy a megrendelő/a hazai közönség erre mozdul. Saját ismerősi körben más a tapasztalat, de vajon ez ugyanolyan jelenség mint a szappanoperák kérdése (kb. mindenki nézi de senki nem vallja be), vagy csak egyszerűen ennyit tud, ennyire képes a szakma ma idehaza?!