kukac írta:annyi hozzáfűznivalóm van, hogy amíg nem igazítják a brandet a zenei világhoz (és az egész masszát a célcsoport elvárásaihoz), és a változás után nem marad úgy konzekvensen, hanem folyamatosan változtatják, addig esélye nincs igazán sikeressé válnia. Legelőször a Petőfi-név (és a hipszterköntösbe varrt múltidéző parasztromantika) elfelejtésével, az Ákosos szignálpart lecserélésével és a célcsoport felé történő markáns kommunikációval kezdeném... de szerencsére ez nem az én dolgom
Teljesen igazad van, de azért a főszerkesztőnek és csapatának sem lehet könnyű dolga, sem a főnökei, sem a mindenkori poltikai elvárások miatt, amibe most ne is menjünk bele. Az Ákos-parkot szerintem lehetetlen a jelen helyzetben lecserélni, maximum egy újabb adagot lehet rendelni tőle, se a nevet nem lehet megváltoztatni, sem a brandet nem lehet kiemelni a többi MTVA márka közül, és adni neki egy tisztességes logót. Hiába kellene. Legalábbis ezt tippelem, ha ezek közül valamit is lehet, akkor jó'van.
Szerintem a mozgástér nagyjából a zene, műsorrend, műsorvezetők és szlogen szintjéig terjed. Meg az operatív ügyekig. A többi mind feljebb dől el, egy állami cégnél pedig lassan őrülnek a malmok, és sokszor csaknem lehetetlen a feletted lévőket szakmai érvekkel meggyőzni (nem nézek le senkit, de aki dolgozott bármilyen állami cégnél, az tudja).
Ami szerintem prioritásos, az először is egy többszereplős, könnyed, humoros, de nem erőltetett reggeli show lenne vagy Buda Mártonnal, vagy nélküle (vita kérdése), továbbá az esti műsorsáv rendbetétele, némi hallgatói interaktivitás legalább bizonyos sávokban, a zenei repertoár teljes és végleges kommercializálása, szélsőségek kivétele. Ergo egy tiszta CHR-struktúra, leszámítva, hogy a rádió nem urbánus, hanem országos vételkörzetben szól (tehát nagyobb rotációméret, kevesebb ismétlés kell - gyakorlatilag annyi, mint most, talán egy fokkal több).
Ha mindezek megvannak, akkor lehet arculatot frissíteni.
El kéne gondolkodni a Petőfi Live-on és a Petőfi TV-n is, hogy van-e egyáltalán értelmük, nézőjük, olvasójuk.
Például a Facebook oldal címe miért "MR2 - Petőfi Rádió" még, amikor már lazán lehet változtatgatni a Facebook oldalak neveit? Hol van már az MR2?