szemilan írta:No meg az 50% tulajdonrész. Egyértelmű, hogy saját konkurenciát nem csinál magának.Jogos.
szemilan írta:A Blue Mobile tényleg csak egy "átmárkázott" termék. Ez olyen, mint a Lidl termékek nagy része. Valaki legyártja, ebben az esetben szolgáltatja a terméket készen az áruházlánc pedig egy logót nyom rá és kész.Az üzleti logika is hasonló lehet.
A havidíj nélküli kártyás csomagok között a Domino jelenleg a legdrágább, így a megcélzott réteg az új márka nélkül valószínűleg nem T-Mobile ügyfél lenne.
A körítést viszont úgy alakították, hogy a meglévő, kevésbé árérzékeny ügyfelek ne váltsanak tömegesen az olcsóbb csomagra:
- új, alacsony presztízsű márkanév
- puccos mobilszalon helyett a fapados diszkontáruház pénztáránál emeled le a SIM-kártyát a rágók és gumicukrok mellől
A LIDL-nek esetleg hozhat új vásárlókat is, bár szerintem akiknek a státuszuk miatt eddig derogált náluk vásárolni, telefont pláne nem ott fognak venni.