Értelek.. de a Slágert, Retrot csak a fővárosiak tudják hallgatni.És most hagyjuk az online verziót, mert az sosem lesz alternatíva.Legaálbbis nálam nem. A Petőfi zenei kínálata azért valjuk be.. inkább vegyes. Bár.. picit több a mai zene. De az sosem árt egy rádiónak ha vegyes a felhozatal.Beszéljünk zenéről, vagy a müsorvezetőkről.
Az 80s [már' ha beleerőszakoljuk, hogy van ilyen zenei cluster] pár év kivételével mindig az első vagy második volt az Európai kutatásainkban. [Ezekben a kutatásokban a dalok (piacfüggő) genre portfólióval rendelkeznek, így áll össze a végén a desired format]
De a régebbi dalokból álló flowt nehéz jól eladni, modern külsőbe öltöztetni - ezért ide különleges felkészültségű emberek és kreatívok [meg persze brand strategy] kell.
Ha egy rádiót csak a zene tesz különlegessé, amit játszik, akkor nagy a baj. Bárki csinálhat jobbat, bármikor.